You Suck at Photoshop – Covering Your Mistakes

0
0
0
0
0
0
0
0
0
or copy the link

MORE: www.MyDamnChannel.com Follow us on Twitter: www.twitter.com Like us on Facebook: www.facebook.com Donnie Hoyle shows you how to fix mistakes you’ve made. 2008 Webby Award Winner Best How-to Series Best Comedy Series – People’s Voice Best How-to Series – People’s Voice

Comments

grosslyclever says:

Not troll just a joke, sir

LiftYourSkinnyFist says:

Can’t tell if troll

grosslyclever says:

You have some serious emotional p Robles. I suggest you see a psychiatrist 6 times a week to work out your emotional problems. You may want to bring your soon to be ex wife as well because your marriage is going to shit. I sincerely hope this shed a little light on your horrible life. On a lighter note, you are a very good video tutorial maker. Keep em coming.

MsEmotionless16 says:

LMMFAO!!!!! that’s hilarious….I cant stop laughing…

詳細くりっく 宝くじ当選 当選金お譲りします says:

◆◇◆◇◆いきなりの書き込み失礼します。お金にお困りの方、いらっしゃいますか?実は宝くじで100,000,000円当選したのですが、その使い道に困ってます…馬鹿みたいな話ですが事実です。単刀直入に申しますとこの当選金をどなたかにお譲りしたいと思ってます。既にお譲りが済んだ方もいますが、少額でのお譲りが多かったため結構な額が残ってます…本日中にお譲りする事も可能なので遠慮せず仰って下さい。出来る限りご希望の金額を、と考えております。もし、お受け取りになりたい方いましたら、サイト内ですと書き込みが削除されます場合が御座いますので、こちらの→【http://473.jp】リンクより、スムーズにお話をすすめる事ができますので、どうぞお早めのご連絡をお待ちしております。◆◇◆◇◆

Alex Curiel says:

Towards the end he sounded like he needed to take a shit

christianernord says:

your great

TheDarkBlob says:

You’re so awesome 😀 only thing you could do better is removing the echo in your mic

AmplifierStudios says:

love his family..disturbing him and the skype guy 😛

DJRockProductions says:

BUSINESS MEEEETING!

sorandom12645 says:

douche.png?

EstelleLIna1 says:

XD

VeraBlock777 says:

Amazing stuff,thumbs up
hughs from Germany

dustyb58 says:

And thus, Sna-fortch was born.

SuckySims says:

Aha hahahah wtf is he joking or.. What’s going on here?? He sounded so frustrated an then he put the cat in the bag and… Ahahahahaha xD Omg I’m dying

drakkan88 says:

It’s an entire series. It’s a show + tutorial.

paiwast6 says:

dont cry man !

Kurturmis says:

i already know how to do all this but can see it would be helpful

XgetyostacksupX says:

Lmao ur so good at that shit

Van Clais says:

i randomly clicked this video and i have a question: does this guy have a problem or something because at the end of the video he sounds very frustrated ??? 

BlindMangoTV says:

The echo of his voice somehow just makes it so much funnier!

CautionKid03 says:

this guy is hilarious! omg XD love this guy

trentjeman says:

this was made before the days of content aware filling is suppose

Keith Kam says:

its comedy but it sure worked on you 😀

zeHatWearingMan says:

Is he really crying? or is he just kidding.. I hope he is just putting a character cause its pittyfull 🙁

pusisen88 says:

Pee-Poo!

cbr0oks says:

no

hippiechickie18 says:

is snatchbuckler supposed to be his wife??

nalijbond says:

this is ridiculously funny…..

passionateartist says:

I love how the photo is titled “piss_factory” LOL!

rdorado26 says:

Fagg

Write a comment

*